Wednesday, May 25, 2011

Ari nii da tiga hari anak anak aku exam...lps tuuu da start school holiday...uwaaawwwaa..SmileyCentral.com
lagi aku seriau....bukanapa risau oooo maid nii tak sampai sampai, berita pon xdengar lagi niiii...aku da call agent....agent pulak cakap...
"petang nanti saya inform yaaaa"..
adoiiiii laaaaa....

opsss nak tanya ada sesapa pernah ambil maid siam tak....siam mari..alah kemboja kee...yg kt area berperang tuu ...apa naratiwat kaaaa...haaaa ada tak...!!! ada lee kawan aku nak offer tapi sbb x arif lagi...selalu maid aku semua Indon mari..so iskkk....iskkk cammana aaaaa!!!!

aku tunggu sampai petang nii laa kot...sampai agent inform kalu takkkkkkk....!!!!!!SmileyCentral.com
aku tak leh pikir lagi........!!!!

Lepas tuu banyak lee pulak weeding cuti sekolah niii...bertindan tindan...jauh jauh pulak tuuuu...insyallah kalau aku berkesempatan, tak de aral aku sampai yeee kekwn....

pada yang menjemput makasih yaaa.....






1 comment:

  1. moga cepat sembuh...
    risau2 gak akak...
    tapi jgn la lupa tajuk...
    hehehe...

    ReplyDelete