Wednesday, June 13, 2012

Singapore 2012-Orchard Road & Hard Rock



View dari tingkap bilih waktu pagi pulak hehhh

so 2nd day haaaa part paling best sopping time....
memula jalan kaki ke Pennisular Plaza(kedai pon lom buka lagi time nii)

capitol building
posing dulu yeeee...apake hal lee budak tuu tak reti duduk bersopan heeee...
aku soh pakai seluar tak mau nak gak pakai gaun alah alah princess gitu...

sebelum melintas sempat lagi snap 2,3 keping

so masa kat pennisula plaza tuu sempat leee laki aku dok survey gajet gajet camera dia...dari satu kedai ke satu kedai...padahal lom buka lagi pon kedai2 tuu semua...tp minat punya pasal...
Terus lepas tuu ke Orchard Road naik MTR lagi...


good girl kenit nii suka jee dapat naik turun MTR...
kiranya satu hari gak leee berpusing kat area orchard road tuu
dari hujung jalan sampai hujang jalan .. heeeeehhh sebabnya sesambil tuu aku mencari hard rock shop...(peminat tegal lee katakan)

sebelum keluar tuu lupa pulak aku nak google map kat mana letaknya HRC niii
alih alih bila sampai orchard mata da berpinar tengok benda lain...

petang time stamina da kureng baru start nak mencari harus tak jumpa..
alih alih laki aku ajak balik sambung besok pulak....
aku da mula buat muka cuak alah alah nak protes gitu tapi sebab malas nak melawan kang tak pasal pasal kena reject HRC lagi naya...

Sampai jee hotel terus aku google kat ceruk mana lee HRC nii...lol belakang Hilton upanya & berdepan ngan Orchard Hotel...citttt dekat jee tadi upanya..kalau aku terus berjalan...tapi ok lee dapat balik hotel sebab da tak mampu aku nak mengusung hasil borongan yang tak seberapa tuuu...haaaaahhh

Lepas sejam berehat, mandi..kasi sikenit nii minum susu....sempat lee laki aku lelapkan mata, solat...terus dia ajak keluar lagi....haaaahh kan aku da kata tak sampai hatinya dia nak tgk muka cuak aku....ORCHARD ROAD lagi.....kahhh nasib baik Hotel nii kiranya tempat "cun" senang nak bergerak ngan MTR

2nd time keluar terus ke HRC...



Kempis poket aku

Lepas tu terus balik hotel & sambung pulak jamu mata kat Robinson-Raffles City,
sambil jejalan isi prot. 

Besok tuu pulak jejalan area marina bay...nak tunjuk kat sikenit nii "white lion"

"kesimpulannya aku rasa gisingapore time xmas lagi best kot..sebabnya leh cuci mata ngan deco-deco yang cantik,menarik gitu...time nii walaupon GSS (Great Sale Singapore) pada aku lee tak de nya GSS sangat pon..kena pandai pilih gak...tak semua item GSS"

No comments:

Post a Comment