Monday, June 11, 2012

Singapore 2012-GSS

Exchange rate:2.47


Singapore lagi....this time aku anggap jee as a besday gift haaaaa...boleh...!! memula plan nak pegi laki bini jee..last last laki aku rembat nak bawa gak sikenit tuuu......!!hehhh

so yg besar besar transfer umah kakak aku ...heheeh(diaorg lagi suka..mana tak??kompom kakak aku belai belai punya anak anak aku...itu yang memasing excited tuuu....shhhh lagi pon last minute baru aku bagitau kat depa..haaa sebab bukannya nak masuk USS pon this time..)


budak yang ENJOY dapat ikut..
nasib baik good girl!!!



sampai jeee kat Harbour Center terus cari MTR ke Outram Park, lepas tuu tukar MTR terus ke City Hall..sambil sambil tuu sempat lee cuci cuci mata kat area harbour center tuuu....tengah sale....!!

                           
Tengok ORKID teringat kat arwah mak...peberat flower.
Hotel yang kali duduk...best + view  dia cantisss sangat..!!


          
budak yang terlampau happy...

          


Bilik Hotel

Lepas check in jeee lepak kejap lam bilik..sesambil snap gambar 2,3 keping..
terus kami siap siap nak gi lunch padahal time tuu  dah kul 3.30pm...

kali nii terus gi bugis street walking distant jee dari hotel tapi ngan sikenit lagi dari 10min terus jadi 20min.

Lepas jee makan nasi hayam terus jejalan kejap area bugis street tuuu then terus naik MTR ke Mustafa Centre alah alah mydin gitu....walau pon bulan nii GSS tapi pada aku tak de nya GSS mana pon....!! meriah lagi mega sale kt KL kot..haaaa...

Ada gak 2,3 barang aku sempat beli kat Mustafa nii...cam perfume,botol susu avent ngan puting..haaa bagi aku nii murah dari KL.


Dari Mustafa terus gerak balik Hotel..penat + berlenggas 



at Mustaffa Center 
tukar jangan tak tukar...haaaaa 

  
lagi gambar kenit yang happy

 
view marina bay dari tingkap hotel



malam pulak kami dinner kat restoran zam zam..yg memang terkenal tuuu...dari hotel menapak lagi..

Raffles Hotel

kedai makan fofular


beraini ayam....pada aku..ok ok laaaa

murtabak daging...mabeles.memang sedap..walaupon sebelum makan tuu laki aku bg tau murtabak singapore ni kering tp bila makan and rasa sendiri memang sedap pada tekak aku ..tak de laaa kering sangat...makan panas panas best...


masjid sultan

sepanjang jalan balik tuu banyak arab restaurant bersepah....






sempat leee berposing & snap gambar...

nanti sambung lagi....

No comments:

Post a Comment