Tuesday, July 10, 2012

Shooping Raya sebelum Puasa

 Treat Jakarta pon lom abis lagi aku da gigih part sopping pulak......jap lagi senang senag aku sambung part Ancol yeee...sebabnya sopping lagi heaven....haaaaa
 
Jumaat ari tuu lepas Maghrib  terus aku hangkut semua..kecuali siAin yg tetap kena gi tuisyen walaupon muncung dia leh sangkut ngan hangger tapi aku tetap tak peduli okies lagi pon aku bukan nak beli barang dia pon.....

So malam tuuu gigih aku terjah Jekal seksyen 7 semata mata nak cari kain baju melayu buat siZikri & siZidane....Laki aku  haaaaa ???? NO NO NO sebabnya tahun nii kami ulang pakai balik baju lama...maksudnya baju yang pernah pakai tapi 3,4 tahun dulu lee and still fit badan laki aku ...so dari membazir aku follow jeee...niat murni nii cadangan laki aku yeee...walaupon aku da beli 2,3 pasang kain masa kat jakarta ari tuuu...kain tuk aku jeeee nagn anak dara jeeee..!!haaaaa

Sabtu pagi terus gi tailor....tapi hadus laaaaaa tailor tak nak ambil lee pulak...time tuuu aku da gelabah beruk....sapa pulak nak menjahirnya...but alhamdullilah kedai tuu kasi cawangan lain untuk aku cuba try test call kot kot still nak ambil...haaaa & nasib baik & syukur sangat sebabnya cawangan Kota Damansara still available....yahu da bedabeduuuuuu

Terus kami ke Pool potluck umah kawan laki aku(kawan kawan laki aku nii rajin anjurkan pool potluck)..nanti senang aku story lagi part nii

Malam tuu pulak lepas rehat kami keluar lagi ke 1utama pulak...nak sopping Jeans & T-Shirt budak2(itu lee kan time raya nii yang meriahnya budak2 jeee...mak ngan bapak budak dok kira akaun takut terlajak..haaaa)

Memula kami terjah Gap..tengah sale .....sini aku rembat Jeans sorang sepasang, kenit tuu jee aku rembat 2 pasang...abis gak lee RM600++ itu pon lepas diskaun + 10%member card lagi

Lepas tuu cari kasut Zikri...memula Dr.Cardin...da berkenan saiz pulak xde....berpeluh sehhhh!!!
Sementara saleboy cari saiz kami posing dulu...penat ukur kedai bila keluar sopping ngan anak bujang sulung aku nii cerewet  sama nya ayah dia...!!

Ni anak buyang yg aku kutuk tuuu haaaaa...Love u laa abang


Kan aku da kata cerewet nya ...hadussss...lepas tuu masuk pulak Hush Puppies xberkenan juga....terus aku cabut ke JJ pulak.!!! cari t-shirt ngan baju tidor...then terus balik..& supper kat area Gulam Mee, Kota Damansara..

Char Kew Tiow....peberat anak anak aku...

 BAK
Ini lee butik paberat aku kalau nak buat baju melayu...aku suka jahitanya kemas & cantik...
sekarang ni da banyak cawangan, tak de laa aku nak kena gi Jalan TAR lagi




Kaler MERAH lagi
Finaly sempat aku terjah Curve sebabnya nak beli Chic Cupcake tuk my darling...& ternampak kedai kasut timberland..terus ajak anak bujang aku tuu tengok kasut...kang bulan posa aku da malas nak mengangkut gisopping....Penat sehhh!!
 
& da terbekenan ngan kasur Nike pulak..kaler merah lagi....hisss budak niii.....jenuh aku pujuk soh ambil Clark....tetap nak kaler merah gak...ok laaa malas nak gaduk bukan aku nak pakai pon...berpeluh gak nak membayar..da lee ayahnya tak de..RM379...terus aku sound adiah besday sekali yeee...!!haaaa dasar mak kedekut...

No comments:

Post a Comment