Tuesday, November 20, 2012

Zikri- Alhamdullilah, Syukur Sangat....5A



Alhamdullilah Ya Allah syukur sangat dengan limpahan rezeki dari mu....

Tipulee kalau aku tak BANGGA, tipu juga laa kalau aku tak berdebar...sampai jeeee aku da cuak da lee sorang sorang...en asben pulak outstation lagi aku suspen....sungguh time time tuu aku memang nangis...tambah bila cikgu speech cakap ada penurunan dari 159 last year yg dapat 5A turun ke 130 orang & pemahaman pulak merosot..lagi berdebar.....
Then start cikgu panggil sorang sorang yang score 5A....masyallah 20 orang memula semua nya perempuan.... 
(pandai pandai pompuan zmn sekarang niii) 
Time niii da lagi leee rasa cam nakmelalak jeeee sambil dok watsapp ngan en asben....macam macam perasan time....
masa lam keta sempat lee aku tanya Zikri ...berdebar tak....citttt selambar beruk jee dia jawab.."biase jeeeeee"
nampak sangat mak dia yang terlebih OvEr

Dalam dok sedih cam orang mati anak kucing jeeee tertiba nama dia diannounce...
hadusss laaa time nii terus aku bangun....cam aku pulak kena panggil nama
terus aku ikut belakang nak snap picture.....
Ya allah...terharu sangat aku niii perasaan pada seorang anaka...anak sulong moga dia menjadi perintis pada adik adik dia...amin

      
 Si Baju putih yeeeee...

 
 Sampai jee terus dia peluh aku ..lagi lee terharu...
"we wish daddy was here"






Zikri & the geng's
CONGRATULATIONS 6 ANGSANA! U ALL DID IT, 45 PEOPLE PASSED WITH FLYING COLOURS ♥ ♥ :)












No comments:

Post a Comment