Tuesday, September 16, 2014

SuperMokh tak menghampakan!!

Memang tak menghampakan, kebetulan masa aku touch down KL kawan aku ajak nonton teater so apa lagi..kebetulan aku pon free and easy and kebetulan juga aku fan awie apa lagi gigih laa aku.

Kurus pulak aku tengok awie..

Best sangat...awie memang laa the best but Maya,Rashidi,Dina awesome!!

Secara keseluruhannya, pementasan selama lebih kurang 3 jam ini sama sekali tidak menghampakan. Antara yang aku suka  :

*  Lakonan (jenaka) dari Douglas Lim - sangat menghiburkan. Tiap kali dia keluar memang tak kering gusi. Bersahaja tapi ada mesejnya.

**  Babak bila pentas dan seluruh panggung digelapkan.  Hanya kelihatan jalur-jalur cahaya dari baju yang dipakai oleh para pelakon. Terbaik !!

***Menghiburkan

Jom layan gambar.





Ada masa lagi..sapa yang belum bawa bawa laaa diri..memang tak rugi beli tiket

Lagu "Do You Remember,sayangku...."till now aku dok ulang nyanyi..takat tuu jaa laa yg aku tau pon jeeee

No comments:

Post a Comment