Wednesday, December 31, 2014

Pergi yang tak KEMBALl 2014



Bermakna bermula laa detik yang segalanya harus aku lalui..dugaan,cabaran,rintangan segalanya harus aku telan demi sebuah kehidupan...Takut juga sebenarnya ya laah aku disini, laki pulak still diMiri serius seriau but moga semuanya dipermudahkan buat aku dan family (doa doa laa cepat pindah). 

Keputusan yang payah but demi kids especially pelajran diaorang, kami berdua REDHA, dan aku ikhlas hati demi melihat anak anak berjaya!!

Last 2years kesian zIkri yang belajar disini, kelang kabut bila buka dan cuti sekolah, ain & zIdane pon sama. Semoga pengorbanan,harapan,impian,cita-cita membuahkan kejayaan INS SHA ALLAH.

Diberi kesihatan yang baik,dimurah kan rezeki dan kesemua anak anak berjaya dalam pelajaran,dunia dan akhirat.

Amin..

#Takziah buat Air Asia QZ8501




 

No comments:

Post a Comment