Sunday, December 27, 2015

Happy Holiday & budak nak masuk darjah 1

Budak ni asyik nak soh aku snap jee gambar dia...asal ada tempat menarik cepat2 dia paksa aku keluarkan henpon....padahal aku sebok dok pilih baju sekolah untuk abang dia. Deco ini area 1utama depan parkson..... 

Telanjur aku kat 1U tuu sempat aa aku buatkan sticker comel comel ni tuk ekatkan kat batang pencil budak ini..haaaa dia nak masuk sekolah aku pulak terlebih excited. Khamis ni 31hb ada orientasi tuk budak darjah 1....haa awal awal lagi anglong dah bising nak mengikut sebabnya kalau tak silap ada exam nak tenukan kelas...heee aritu daftar lambat so nama dia dalam kelas no.9...itu yg abglong hari hari paksa dia study nak soh naik kelas......
Bravo abg long...!!!

Sticker nni murah jeee 100 keping tuu RM5 (diskaun 50%), 1st time aku tempat kaat situ. Next time bole buat lagi

No comments:

Post a Comment