Monday, March 14, 2016

BIRTHDAY PARTY SIMPLE-SIMPLE, Zidane 12th

Seminggu berlalu baru laa aku sempat nak update...Alhamdulillah... 6 March ialah ulang tahun kelahiran untuk 2nd.anak bujang aku dan terkebetulan jatuh hari ahad.. cuti kan.. boleh la nak gather2... hehehe. Aku buat simple simple jee macam tajuk kat atas juga..haaa seminggu sebelum tarikh tuu aku saja offer zidane kot nak buat makan makan untuk kekawan yang area kawasan rumah aku nii....so laju laaa zidane nak jemput group bola dia...tak ramai pon ada laa dalam 10-15 orang....haaaa ramai kot ngangan mak kejap..!!!maaf didahulukan kepada mereka yang tidak dijemput sebab seperti yang aku katakan..ia hanyalah party kecil-kecilan... hehehe..

Kek ni pon aku rebat dari 1utama jeee lepas bowling terus gegas mencari...jadi laaaaa seminggu memang laaa tak sempat nak tempah tempah bagai.. 

Ya Allah. Anugerahkan kepadaku kelangsungan hidup anakku, panjangkan usianya, sehatkan badannya, akhlaknya, agamanya, sejahterakan jiwa dan raganya, alirkan rezekinya melalui tanganku, anugerahkan kepadanya kecerdasan akal dan kebeningan hati.

Bantulah aku, mendidiknya, berbuat baik kepadanya dari sisiMu.


Jadikan anakku, mendekatiku, menyayangiku, mencintaiku.


Jadikan anakku, orang yang baik dan takwa, yang punya pandangan dan pendengaran yang taat kepadaMu, yang mencintai dan setia kepada kekasihMu, Muhammad.


Berikan semua itu dengan petunjuk dan rahmatMu, berikan kepada kami apa yang terbaik di dunia dan akhirat. Amin
 

Kawan kawan bola...lepas makan kenyang kenyang terus lari kepadang ...huwahhh ingatkan nak kemas berjemaah heee

 

  Dah simple so food pon simple ...home made jee semua..aku buat kan spaghetti carbonara, nasi impin kuah kacang,serunding daging - aku beli ready made, karipap frozen aku tukang goreng jaaa, nugget dan buah buahan dan gua gula...dah nama pon kanak kanak kan ...heeeee

No comments:

Post a Comment