Tuesday, August 30, 2016

Seminar Pecutan Akhir UPSR & Manhattan FISH MARKET

Seminar Pecutan Akhir UPSR
Tarikh : 27-28 Ogos 2016 (sabtu-ahad)
Subjek : Maths, Sains, English dan BM
Tempat : LT1, universiti selangor(UNISEL), Seksyen 7 Shah Alam,selangor.

Seminggu lagi,aku pulak yang berdebar !! tahun ni struggle sikit sebabnya PT3 & UPSR...
Ya Allah, Ya Tuhan kami
Ikhlaskan hati anak-anak kami untuk mempelajari ilmu Mu. Tetapkan niat dihati mereka agar apa yang mereka lakukan semata-mata kerana Mu ya Allah. Semata-mata kerana Mu ya Allah.

Sehari suntuk juga laa dari pukul 8am-6pm, masa ambik terus aku bawa pegi subang prade sebabnya nak cari kasut sekolah...ya ampun kasut..dah tak nampak macam kasut sana sini koyak...geram pon ada mana tak berbuih aku hinggaq soh jaga kasut ini tak asal aku sampai jaa nak ambik time balik sekolah time tuu laaa aku nampak dia & kekawan dok main sepak tin minuman habuan buat bola ... gian laa tuuu kot sebabnya aku dah stop dia dari main bola petang petang...!!! kalau tak asal balik dari Kafa jaaa terus cari geng main bola...
Nak nak UPSR ni aku suruh stop kejap bukan apa dah laa malam ada tuisyen pulak heeee bukan kejam tapi aku cian kat dia tambah tambah nak exam nii.

Siap aku jeling jeling laaa masa beli kasut heeeee, dengan pesanan jaga sampai tahun depan heeee... anak laki nii lain sikit lasaknya..tak bagi main pon tak bole tak aktif pulak nanti..aku dulu masa sekolah ligat main juga, aktif semua jenis sukan aku masuk so bila time anak heee bertabah laaa hati layan jaaa laaaaa.

Masa nak balik tuu aku heret aaa sibujang nii masuk Manhattan FISH MARKET cian pulak tengok muka menyenggeh jaa bila kena beletiaq tadi... 
Fried Calamari RM9.90 gst RM10.49
Sotong tepung & caarrot tepong..sedap 
Cajun Chicken Marinara RM20.90 gst RM22.15
happy tummy happy face.
Small Grill RM30.90 gst RM32.75
Alhamdullilah sampai rumah dah maghrib, nasib anak dara tak bising lambat balik..


No comments:

Post a Comment