Friday, October 15, 2010

Service aircon



Haaaa jumpa gak umah aku ......sebenarnya da seminggu bilik aku tuuu cam panas jeeee....bukan macam lagi mmg panas pon...nak tido mlm pon susah tambah lee pulak sikenit niii pon cam tak jerap jeee tido...so lega lee nmpk abang service tuu wat keja.....

 nii aku snap dr lam umah....hehhhhhh



sempat lagi tuu sekenit nii dok ngedap abang tuu wat keja, agaknya dia nak pastikan muka abangtuu kot.....kl lepas nii tak sejuk gak lagi, aku soh dia gigit jeeee abang tu heheeh

haaaa time sibang long baru jeee turun dr van balik dr.skoll al daris....kat bawah tuu jeee....
Ada 3 aircon kena service, satu kt bilik aku, bilik abang long n dinning....lps nii sure laki aku appy punya sbb tak dengar da aku membebel...heheheheh

nii bilik zikri....

No comments:

Post a Comment