Monday, October 3, 2011

Cian anak aku.......


lol cian siDiVa aku niii....
tuu laaa sapa soh ikut aku bangun awal awal pagi cam lee dia yang nak berkelentung kelentang kt dapor tuuu......kalau tolong aku mop lantai kaaa....tolong sapu sampah kaaa....ada gak paedahnya ini melambatkan keja ada laaa...
Tapi sebenarnya kan baguih gak..tak lee aku sunyi sepi sorang sorang kt bawah tuuu bertemankan "sinarfm"radio paberat aku tau.....cittt promote nampak hehehehe  jeee...
ada gak tukang temankan aku..aku nii penakut sikit tau....
(opss terbuka rahsia sudaaaaaaa)

Tapi yelahhh da nama pon IBU,MUMMY,UMI,....apa pon namanya kalau da dianugerahkan pangkat "as MOTHER" sikit sebanyak mesti tersentuh bila tengok aksi aksi anak yang cam niihaaaa.....cam anak aku niiii

pagi nii aku dapat lagi MMS dr mydarling 
gambar siDiva yang "kemengantukan" sapa yang tak tersentuh....tapi nak wat cammana kena gak antar kat nursery...kalau tak sapa nak jaga kt umah kan...

cian dia......pagi nii sempat lee aku bekalkan dia ngan cake sempoi yang aku sempat wat petang semlm...

Hari hari memang laki aku yang hantarkan, kalau aku memang tak sempat
kang jenuh pulak aku nak menapak parking daaaaa lee kt opips aku nii payah sikit kalau lambat alamat kena parking kt area luar aaaa.....lepas tuu kalau nasib tak baik dapat lee "LoVe Letter" dari MPSA
so time balik jee aku ambil.....
niiii last friday laki aku MMS ....aku tau dia pon tak sampai hati tapi da tuntutan keja.....takpaaa nanti petang ibu ambil yeeeeee


love u sha..........jangan notty notty tau......muahhhhhhh

2 comments: