Friday, October 14, 2011

Jelingan Mengacam gitu....


Baru ada masa...sebabnya aku cuti so kalau cuti penyakit PEMALAS aku memang ketara sangat..tapi aku tetap ada masa membaca blog kekwn yg lain....

Sebabnya anak dara kenit aku nii diserang deman panas + flu + cough...3 serangkai...time yg paling aku menyampah time nak makan ubat adusss jenuh kena paksa...
time ayah tak de, nak ayah...time aku tak da nak aku ...time dua dua ada haaaa hambekkkk kau kan da kena pegang kaki tangan, kena tutup idung ..kalu tak jangan harap dia nak telan...
pujuk laaaa cam mana pon...tak jalan punya...
2 kali gak aaa aku gi klinik sebabnya ubat yg doctor kasi banyak terbuang dari dia telan..payah yang amat...nii spesis ayah dia tau..penakut ngan ubat...!!!!

Alhamdullillah semalam start kebah, tuu yg aku belikan menan tuuu....



dah dapat upah pon still lagi tuu tak puas hati ngan aku tuu sebab kena paksa makan ubat...perhhh jelingan tak hinggat....

Lastly
"GOOD LUCK to MY ZIKRI, AIN & ZIDANE for your final EXAM"

” Ya Allah Ya Hayyu Ya Qayyum,Ya Rahman,Ya Rahim,Ya Latif,Ya Jabbar,Ya Khaliq,Ya Allah permudahkanlah anak-anak kami di dalam urusan mereka dalam menimba ilmu di atas seruan dan perintah-Mu. Tenangkanlah hati mereka untuk menerima ilmu-Mu,lapangkanlah jiwa mereka untuk mengharungi ujian-Mu dan berkatilah mereka dengan rahmat-Mu.Amin Ya Rabbalalamin..”

1 comment: