Friday, November 4, 2011

SelaMat HaRi Raya AidIL AdHa

Semoga Hari Raya AidilAdha pada tahun ini lebih bermakna daripada sebelumnya  dan Selamat Bercuti.. Semoga anda semua sentiasa bahagia disamping insan tersayang. 
Mudah-mudahan juga kita semua beroleh barakah daripada-Nya.. InsyaAllah..
Kami beraya kat umah sendiri aje.Pada sapa sapa yang nak bertandang sila...sila....pintu umah sentiasa terbuka tuk semua sahabat....!!! 
Time nii baru plan nak masak apa.....heeeee rendang tok hmmmm yummy lepas tuuu aku cadang nak wat opor ayam ..pon sedap pestime try kt umah kak yan da tergoda.... harap harap menjadi leee kot heeeeee...lepas tuu nak try gak wat pavlova...cake kegilaan ramai...nampak cam senang tapi kl tangan keras aku nii wat wallahhuallam leeee menjadi keee tak......mana tau kot kot habuan tong sampah leee pulak heheheh.....resepi da google semalam !!!!....barang jee nak beli sok pagi .....lagi apa yeee...nasi impit ngan kuah kacan peberat laki aku ...harus ada ...!!!! 
kalau terlebih rajin nak wat gak nasi beriani or nasi tomato....makan ngan opor ayam....selamat aku tak yah masak lunch beria ria sangat nanti tambah jee jelatah as sayur nanti .....
Kakak aku pulak soh buat soto..hhhhh nii pon mengikut kerajinan aku leee kot.....apa apa pon insyallah....

Note: Has been rainy and cloudy all week. Looking forward to Sunshine next week.
SeLaMaT HaRi RaYa KoRbaN 
BerHati HaTi SeMasA meManDu

3 comments:

  1. Hee.. Ayam Opor tu mmg senang sangat nak buat Sue. Tak macam rendang..Good luck.

    ReplyDelete
  2. @Yan
    insyallah kak yan.....doakan yeeeee...heheheeh

    ReplyDelete