Monday, November 14, 2011

aiDiL AdHa kaMi ....

walaupon da berminggu berlalu tapi aku tetap nak selit gak gambar raya haji kami....
bukan apa buat kenangan kami anak beranak walaupon ni bukan tahun pertama kami sambut kt uamh sendiri...aku rasa sejak 3tahun jadi anak yatim piatu nii, memang kami sambut kat umah jeee anak beranak CUMA raya puasa jee balik kampung ziarah apa yang patut lagipon cuti panjang kan....heehhhhh tak mau lee papagi nii nak sedisss sedisss kang abis mood melayang....

lagi pon aku sebok sikit last week plus gambar raya asyik terlupa nak save lam thumb drive jeee... tuuu leee sebab menyebabnya entry nii lambat keluar...

kali nii sambut bersemangat tul mana taknya sehari sebelum tuu masa laki aku nak keluar gi service keta aku sempat pesan soh beli "fresh flower" saja nak kasi mood sambutan meriah sikit...
tapi lam ati tuu cam tak yakin jeee...tahu jee lee lelaki nii kan..hehehh

tapi yang bestnya masa lam aku tak yakin tuuuu tertiba.....
wahhhhh terjerit jerit happy gak leeee sebabnya bukan 1 dozen tapi 2 dozen roses dia belikan.....hehhhh niii 
(cam perli pon iya gak....hehhhhh)


da lee sebelum tuu aku happy bila tertiba 2 beradik niii kalut nak mengemas....sebok gak nak wat preparation tuk raya....alah alah cam sambut raya puasa lee pulak...
so beria ria lee aku hias bagai.....hehhh padahal kami anak beranak jeee sambut plus kakak aku yang sulong itu pon petang baru dia sampai...heheheheh

walaupon cuma kami jeee tapi semangat "berkorban" tuuu tetap ada...
niii MeNu kami ari tuuuu
tuu haa red roses aku...wallaaaaaa....!!!
roses yang laki aku belikan...aku main letak jeee...tak de nya nak gubah gubah....tangan aku nii tak berseni

   daging dendeng  
aku order online jeeee....peberat laki aku...suka cicah ngan nasi impit + kuah kacang
masuk kali niii da bertime time aku order....memang sedap
kuah kacang - hidangan wajib sebab laki aku antu nasi impit segera..aku rebus jeeee

Lepastuu kakak aku pulak request..kalau harapkan aku memang malas aku nak masak banyak-banyak....

daging masak kicap..tapi aku kurangkan kicap sebab da terlajak masin heheeeh.....

opor ayam....
jenuh aku google resepi ...alhamdullilah menjadi gak....
tapi aku tak keringkan sangat kuah nya sebab anak anak aku suka yang ada kuah sikit.....

Nasi Beriani

  palova


tetamu terhormat aku 

nii pon ...VVIP niii 
sempat gak lee aku masakkan nasi beriani memandangkan lauk da berlambak....so ulang lee makan dari pagi sampai malam....



SELAMAT HARI RAYA AIDIL ADHA 2011



No comments:

Post a Comment