Thursday, December 8, 2011

Sambil Makan Sambil Jumpa kawan lama.......

 Last Sunday ari tuuu berkesempatan leeee berkunjung ke umah my opismate En Azhar Karman Shah...hehehehe aqiqah for princess dia yang tomei lote tuuuu....
& part yang paling tak terduga bila aku tau upanya wife dia dulu senior aku kat skoll...lol.....kawan kaki lepak kat area Terapung, kaki panjat pagar asrama skoll...heheheheh kecil nya DUNIA......after a year...year..year...haaa engkau.....punya lee banyak year! year! year! 
Kalau tak silap last jumpa masa aku still keja kat EMKAY Bukit Merah time tuu kalau tak silap Opening Ceremony PM time tuu Tun Dr. Mahathir bin Mohamad,  
kawan aku tu pulak kat kat CELCOM Tepeng......tauh 1997...lanii da 2011 haaaaaaa tuuu yang beryear...year..year

So apalagi da jumpa mula aaaaa macam macam story keluar....terus add dia lam FB hehehh....
 
 Anak kawan aku tuuuu...punya leee bam bam.....
HANNA JASMINE

 ain & HANNA JASMINE, baru 5month
 Da kenyang apa lagi time nii leee nak melawat umah tuan umah pulak....heheheheh sempat lee posing kat area buaian HANNA JASMINE yang cantik
Tuan umah merangkap kawan baik aku time skoll dulu walaupon dia senior aku setahun tapi kitaorg tetap rapat, kebetulan sepupu dia pon kawan aku....so kamcheng gile laaaa gak heheheh....best tau dapat jumpa kawan lama...


sikenit ni pulak bukan main buzy lagi dok ralit ngan bubble tuuu....mentang mentang unc.azhar soh pilih.....main cekau yg best jee yeee.....
 


No comments:

Post a Comment