Friday, December 16, 2011

MOVIE,Alvin and the Chipmunks


Seminggu da berlalu.....tapi nak gak aku keluarkan entry niii sebabnya.....!!!!!!!!HAJAT aku tak tercapai gak ......!!!!sadissss oooooooo 

Mana tak da nama bawa budak budak...!!! mana ada budak budak nak layan "feeling" mak dia niii, alamat aku beli CD jee nanti ....tak pon aku download jeee heheheheeh

Abis tuu masa besday si ain tuuu aku pon pepagi da pot pet pot pet..soh askar2 aku bersiap....nak terjah 
 "1u" Memang marathon sungguh hari tuuu keluar masuk panggung jeee...tercapai gak hajat anak anak aku......

nii dok sebok ajak aku tengok .....

Lepas tuu sikenit nii pulak kalau dengar jee lagu nii haaa mula laaaa tergedik gedik berjoget...siap nyanyi lagi....
so aku kompom tak lama lagi sure daddy dia angkut gak gi tgk..!!!!



No comments:

Post a Comment