Monday, April 2, 2012

Baju Kurung Baru & Kenduri Sepupu

Jumaat minggu lepas memang "sesak" +"semput" semua aku rasa..mana taknya...pepagi da bangun kemas umah siapkan sarapan...lepas tuuu sebelum Mr hubby nak keluar gi keja sempat lagi aku  mengadu baju kurung sikenit niii da senteng...cepat benar tinggi anak dara sorang nii......baka sapa laaa mengikutnya..!!! Sebabnya sepupu aku kawin !!

So apalagi terus dihulurnya duit...apalagi selaku mak budak cergas leeee padahal pagi tuu ujan lebat tuuu...so lam kepala da memikir kat lorong mana lee aku nak rembat baju kenit niii...tak beli karang duit da dapat..so nak tak nak...kena gak leeeee.....

Sebelum tuuu sempat lagi aku ajak sikenit nii membuta dulu...kang buatnya dia melalak kat sopping complex tak naya....baik aku bagi cukup2 tido dulu....
    
 Baju sikenit tuuu terus aku rembat 2 pasang..




 sempat lagi tuu mengigit labuci...budak niii....tuu testing jee tau...


 Baju si Kakak pulak..2nd time aku masuk sebenarnya, tak masuk list pun baju nii tapi masa aku giambil dia kat skoll...siadik pulak dok menayang baju baru apalagi haaaaa mucung berdepa lee jawabnya....kalau bole nak jee aku ikat mucung tuuu....!!!


Last last...da semua anak dara dapat baju baru so apalagi mak budak nii pun tak sengaja terbeli gak lee sepasang...sepasang jeee tak mampu aku ....!!!


 Selamat Pengantin Baru
Rombongan Pengantin

Sejujurnya aku memang berkenan baju baju kat sini..simple....walaupun reganya ?????
so sesapa berminat..singgah leee http://www.casalwa.com/

No comments:

Post a Comment