Tuesday, October 2, 2012

Gunting rambut pon Masamjeee.....

Rasanya buah mempelam pon tak masam cam niii..
budak nii susah sungguh nak senyum sebijik cam bapak dia..

takut lee niii...tuu yang terlajak masam tuu aku jenuh aku nak snap gambar.
keras jee kat kerusi tuuuu...
Tak gunting bersepah aku tengok...lepas tuuu time berpeluh tuu yang aku cian tuuu haaa mula leee naik ruam kat tengkuk tuuu...
Lagi satu yang aku geram lepas jee mandi, pakai baju berdezupppppp lari bukannya nak sikat rambut keee, pakai pink semat kat rambut keee keeee.....pakai cekak keee...haaa alah alah girl girl tomei gitu...



susah sungguh nak senyum.......MASAM jeeeeee
tapi nasib baik lee gak dia keras jee kat kerusi tuuu mau dibantai nya meraung keee...melalak tak hinggat kedunia lagi parah...


 Bukan main lagi nuuu siap blow bagai...haaa padan pon cost RM18 hinggit..pada hal ciput jee potong nya....



No comments:

Post a Comment