Tuesday, March 5, 2013

Cabut kuku...usikkk sakit

Jumaat lepas tengah kalut kalut nak antar anak bujang nii gi skool time nii laa xcident berlaku...tertiba jee dengaq suara dia nangis....

Rupa rupanya roda gate dah kena kaki..uishhh sakit tuu aku pulak terasa ngerinya..yalahh akukan da ada experience kena cabut ibu jari kaki....nangis oooo..!!!!

Sampai kena call husband soh datang ambek...
Terus xjadi gi skoll...ajak giklinik dia takut lagi..tambah bila ayah dia bagitau kena cabut...lagi aaa dia xmau...

So semlm aku pujuk gak lee gi klinik..sbb dia pon da xrasa sakit sangat... (iya keee..)

Hari kejadian...ngeri aku tengok
sambil cuci pon dengar dia dok mengadu sakit... jerit gak....!!!

so lepas da jumpa, doctor decided nak garudi jeee kuku kaki tuuu
nak kurangkan pressure so darah & air bisa boleh keluar 

Memula dengar nak drill aku yang kecut prot..tp bila tengok oooooooiiii tak leee takut but pada yang nak kena drill sakit gak leee...

sambil drill sambil tekan tekan kuku itu yang buatkan sakit..


senyum....time nii memang laaa sebabnya nurse lom buat apa apa...


kiranya ni 1st time tau aku tengok orang yang cedera kuku kena drill...so aku tak sure kalau nanti cepatkan kuku tuu tanggal or apa...kita tengok jee nanti

Berbungkus sudah..so esok nak kena follow up pulak....da lee esok besday dia...insyallah ok lee kot....sementara tuuu duduk lee kat umah MC 2 hari...hissss budak niii...

so utk kesayangan ibu niii...
"Every single day since you was born, you’ve added something so amazing to my world that I can’t even imagine my life without you in it.Happy Birthday my beloved son!" 

No comments:

Post a Comment