Sunday, September 8, 2013

Mee Kari simply delicious

Alhamdullilah...menu malam niii..haaa ni memang kes malas seh..malas nak makan nasi sebabnya bekfas tadi aku da masakkan nasi lemak helba ngan sambal sotong and sambal bilis...perhhhh tak hinggat tambah hujan lebat lagi...nasib aku on diet so jeling jaaa laaaa...oat gak aku sambaq!!!!
Ni request budak nak UPSR selasa niii..so aku turutkan jeeee...itu makan sampai lunch...jimat tenaga aku sehhhh...petang aku lepak layan novel sambil cicah rojak nenas,sengkuang ngan timun + teh O panas..heeeed
Itu yang malam..taraaaaaaa..mee karo homemade simple delicious...!!!
Haaaa sapa lagi nak pujikan aku laaaaa sendiri...da penat penat selingsing lengan baju potong bawang putih bagai harus laaa aku puji diri sendir...kan kann kannnn...

                               
Ada ayam,kerang yang cinonet..kecil kecil tuu..sekilo rm5..jenuh mengopek...udang OMG..OmG..

                               
Hidangan nii buat my laling..haaaaaa so aku snap trus upload lam blog....now nak mandi,solat dah bau acammmm...


No comments:

Post a Comment