Thursday, February 26, 2015

Breakfaast : Pepagi cari Dunkin Donut

Hari ini jom kita tukar selesa pulak..hari hari makan nasi lemak, porridge, roti canai banjir...tertiba budak ini minta donut laa pulak...mak aiii selera tak hinggat..!!!! Dah jemu laa tuuuu, jangan katakan dia aku ni yang tukang teman pon naik jemu asyik masuk kedai yang sama..memang laaa kedai tuu semua ada tapi kalau dah hari hari tiap pagi lagi kecuali sabtu ahad muka dok bertempek kat situ...sebulan tahan lagi masuk bulan ke2 naik cemuh aku dahhhhhh.....

Itu yang laju jaa aku ON bila dia minta donut...tekak aku laa pulak tak leeeh nak telan...!!! heee dalam hati makan roti jaa sampai umah nanti..
Pepagi dah siap donut pelbagai, nasib laaa dekat dengan GA kalau tak aku carasssss juga paksa makan tempat biasa.
Lenggang jaaa tempat ini pepagi, kami berdua jaaaa....haaa lagi pon sapa laa nak makan donut pepagi kan...kalau bebudak iya kot tambah macam macam design and kaler memamg harus laaaaa kempiss purse kalau hari hari masuk sini.....

No comments:

Post a Comment