Thursday, February 19, 2015

Geram aku lepas makan diRestoran AL-RAWSYA, Bulatan Kg. Pandan

Mana tak geram aku, semalam lepas ambik zIkri dari Jln Duta terus aa kitaorg singgah makan di 
Restoran AL-RAWSYA, Bulatan Kg. Pandan, kiranya ni kali ke2 laa kitaorg mencekik di sini aku memula tengok gambar pon takut wei... restoran dah serupa istana kayangan.... harga confirm tercekik punya ni....tapi sebab menteri kewangan ada sekali lagipon dia yang bawa so aku ON jee walaupon aku sebenarnya bukan peminat nasi arab ni..mana taknya tak syiok aa makan xda sup,tak reti aku tiap kali makan comfirm aku request cili sos.. Ruanya harga standard2 SABA jer, restaurant arab yang popuar diCyberjaya tuuu... 
Malam tadi aku share jee 3 beranak..order lamb kebsa portion sepinggan memang banyak weii...so tak payah membuang duit nak order sorang sepinggan kalau yang makan tuu jenis anak-anak dara aku yang makan ciput, lain anak bujang memang licin. 

Mana anak dara aku sorag lagi, haa budak ini masa orang sebok mencekik dia pon sebok nak main playground bagi alasan kenyang, padahal masa dalam kereta dia laaa kaki bising lpaq lapaq...yoyooooo jaaa budak ini..
Yang aku geram tuuu berdasarkan tajuk kat atas tuuu haa sebab ni laaaa sampai jaa rumah terus request lapar, tak tahan sangat nasib ada balance nasi aku tapau tadi...kalau tak mau aku telan budak ini.....heeeeee

Wishing all readers and friends a very Happy Chinese New Year in this Year of the Goat.  May the Year of the Goat brings to our great nation peace, harmony and prosperity.
For those on a driving trip back to home towns or other destinations, please drive carefully, “Berhati-hati di jalan raya”


No comments:

Post a Comment