Monday, June 15, 2015

Sambal hitam belimbing buluh teramat sedap!!!

Salam RAMADHAN Mubarak, tinggal sehari 2 jaa lagi. saya mengucapkan salam Ramadhan pada semua umat islam seluruh dunia especially buat pembaca blog ini..(uitttt da kaaaa..!!)
Memandangkan 1st time berjauhan dengan laki, huwahhhh nangis gitu nasib baik tiap minggu balik cian aku kenangkan makan minum laki aku..dah laaa laki aku ni manja sikit ...part makan kalau bole nak makan dirumah..Jarang laa bulan posa makan kat luar kalau ada Jamuan kat opis pon kalau bole memang dia jarang pegi pon..Sebab tuu laaaa gigih aku buatkan sambal ikan bilis kering 1 tupperwave habuan sahur & berbuka kat sana nanti....Minggu depan mnu lein pulak....!!! 

Sebenarnya nak cerita sambal hitam pahang yg teramat sedap ni... Gigit jari sehhhh...sekian lama mencari akhirnya hilang terus kemaruk aku...tambah nak masuk ramadhan ni lagi laaaa mengigit jari aku silap silap meleleh air liuk mana tak bayangkan makan dengan nasi panas panas ada pulak ikan pekasan seketui kaaa...tak pon ikan masin seekoq kaa taruh pulak timur perhhhh cukup lengkap dah sahur aku tuuu...(buka posa lain kira).

Mesti ada yang benggang posa pon belum dah menbayangkan macam macam...dak aii kot kot teringin !!

Sambal belimbing buluh ni aku order tau!!! haa kalau ada yang ingat aku buat idok laaa..aku mencekik jaaa pandai..

Ini pon terjumpa IG belimbing buluh ni masa aku dok layan watsapp ngan sorang client ni dari Perak, dok selidik berkenaan I-Great Damai nak ambik policy tuk anak dia.

ya allah...sedapnyer sambal ni..sumpah aku xtau sambal ni buat dr belimbing...
aku xpernah mkn pun....Aku order sabtu,terus senin kul 11 pagi tadi dah sampai, apa lagi tk menyempat terus aku layan....!!!Memang best....haa nak testimoni..!!

Memang layan...kalau pedas lagi pon best...nasib beli 2 terus aku bungkuskan untuk bekal laki bawa outstation..

Sempoi jaaaa, tak payah beria penuhkan pinggan tuuu macam tu pon mau 2,3 pinggan bertambah
close up sikit
aku dah betul2 jatuh cinta dgn sambal hitam ni...

Sapa nak order watsapp jee terus Syafiq 013 6010611

No comments:

Post a Comment