Thursday, July 28, 2016

Koleksi Syawal 1437/2016 & Throwback

Cerita 13 Syawal
Sepah aiii meja makan tuan rumah, unplanned ni semua berbuka puasa dulu kat rumah aku sebelum next port rumah kaklong Nora..memang plan nak pegi lepas aku berbuka dulu tup tup beb dengan ina sampai rumah terus laa join berbuka dulu...alhamdulliah 
tudia kemas jaa meja heeee aku,beb,kaklong nora,ina and Yang...
actually klong nora ni bukannya anak pertama dalam family tau heeee ni gelaran masa sekolah dulu sampai lee hari ni lekat nama tuuu dikalangan kami ex-SPBG. Ada kaklong(nora),kakngah (aku laa tuu),kakchik(siti aishah),Yang (haa ini best sebab ada 2- Yang Harida & Yng Farah Azura),Diksu (Liza) & lastly Beb(Khairul Aqliah)..ceta zaman zaman sekolah dulu, we are memang close even dengan family memasing pon bole ngam sampai laa now..alhamdulilah..

Ok moh layan gambar gambar beraya yang lain pulak dok asyik tempek muka yang sama jaaa kaaaa..meh dengan kawan lain pulak...
18 Syawal 1437 bersamaan 23 Julai 2016.
tertiba gambar ni nampak cam skema pulak aku..
Beraya dirumah Pakngah Hamdam...geng geng mak sedara yang memang sekamcheng,sekepala...
11 Syawal 1437 bersamaan 16 Julai 2016:
Di majlis jamuan Hari Raya dan pertunangan anak sulong kawan shusben aku
19 Syawal 1437 bersamaan 24 Julai 2016

No comments:

Post a Comment