Friday, December 20, 2019

PT3 2019 : CONGRAT ANAK

Alhamdullilah, budak ni memang banyak main tapi itulah kekadang rezeki memansing tu memang susah nak diramal. Dari pemerhatian aku dia memang bukan kearah akedemik tapi lebih ke kemahiran itu yang bila dia pegi interview untuk MRSM dia dah bagitahu 50-50 heee mula laa keluar math susah laaa apa laaaa...padahal tu alasan jeeee, and as ibu to him aku tak minta lebih pon as long as berjaya ada masa depan dah alhamdullilah tak payah nak bandingkan antara abang dan kakak sebabnya memasing ada kelebihan sendiri.. As anak no 3 dia memang antara fav aku sebabnya dia pandai pujuk aku and pandai kemas rumah serius part mengemas dia memang TERBAIK kalah aku ibu dia ni kl mengemas....

Tunggu giliran, tu pon kawan kamcheng kawan lepak, kawan tuisyen NIK ADAM
dea boleh menyenggeh padahal mak mak memasing dah suspens!!

Masa turn dia , perhhh tengok gaya sikakak memang seram ni kalau tak sangkut A mau kakak soh balik jalan kaki heee...tapi alhamdullilah kami semua tau kemampuan dia wp kaki main , kaki bola, last minute study dia tak pernah mengecewakan !!

Suspens oooo bukan suspens nak tunggu result suspens tengok si kakak...dia dah laa sejenis yang garang..anak paling garang so paham paham jaa laaaaa...nasib siabang keja (part time and gain knowledge and experience for ACCA) kalau tidak lagi naya.


kalau dah muka macam ni so result pon  apa lagi ...siap ajak aku gi beli PS4...
hai laa anak nak beli pon seram takut nnt SPM la susah....
Aku tak janji pon tapi tu laa syarat kl straight A minta laa apa sajaaaa.....tak terpikir pulak dia nak minta PS4  huwahhhhhh....muka laki dah ketat!!! kakak dok gula gula soh minta ipone, dia xmau katanya dah ada huawei so pakai jeee....si kakak siap bg list laaa macbook laa apa laaaa tu macam nampak gaya wish list dia jaa bukan si adik !!

proud of U 
Untuk dia impian aku next year nak tolak dia ke Teknik, minta laa dimakbulkan impian aku ni sebabnya dia memang arah ke kemahiran.

Sayang u anak

No comments:

Post a Comment