Showing posts with label catlover. Show all posts
Showing posts with label catlover. Show all posts

Sunday, March 8, 2015

Lunyai kucing ni..

Tak mampu nak ucap dengan kata kata.....cukup laaa gambar membuktikan...hadoi mak fengsannnn ngan budak ni...bila aku mengamuk jaaaaa selambar monkey jaa dia balas...."ibu beranak laa lagi sorang, baru laaa baby ada kawan..." terusssss rahang aku jatuhhhhhhh!!!!

Wednesday, January 28, 2015

Pencinta Kucing...

Hari hari macam ni laa sampai jaaa umah ...mesti nak terjah dapor dulu cari cat's..nak peluk..nak bagi makan..nak sembang sembang (hamboi nampak sangat mak sendiri buzzzy nuuuu)....!!! Lama dah dia request nak bela kucing.....tapi tu laaaaaaaa..hisss cammana nak bagi tau yeee..serius aku bukannya pandai nak bela binatang ini..sakgi cian kucing tuu kena marah dengan aku sebab tak buat keja rumah cammana....!!!

Dari depan pintu lagi dah sebok tanya kucing..padahal bukan kucing dia pon..kucing jiran tetangga...tapi sebab budak ni suka sangat dengan kucing..siap main...siap belai belai lagi...itu yang kucing kucing ni asyik mengiau jaaa ...mencari kakak angat..haaa...

Nasib masa sampai ja peluk aku dulu kalau tak memang "mak santap" okey..!!! 



p/s: sapa sapa ada kucing lebih mai pass kat aku, aku tolong belakan...tapi sebelum tuuu bagi tips dulu yeeeee cara cara membela kucing.....serius ini kalau ada roger sibudak kenit tu okey....