Sunday, November 14, 2010

JeJaLan KeManTiN, rumah kawan hubby

JalanJalan kami ke KaJang then terus kee umah kawan Hubby aku.. satu ITM dunGun dulu.......sbb da janji..time sampai tuan umah tengah mandi so apa lagi ...ambil kesempatan lee mensnap apa yang patut...hehehhhhh


Budak2 ni kalau lepak umah orhang bukan main lagi....aku pulak jenuh dok mengikut bontot sikenit yang suka sangat nak jadi pulis pencen...abis serata cerok penjuru umah orghang dia gisiasat..kot kot terjumpa anak cicak kot..hehhhh????


Aku suka sangat kerusi tuuuu...mmg aku posing kat situ jeee...mana lee tau kot kot laki aku leh rembat satu plak kat aku .....asal dia jee ada feberat kerusi....haaa tgk sikenit tuuu da nak cabut gi tpt lain plak..sikkk pulis pencen niiii......tak reti berdiam..


aku yang da selebeh....tapi anak anak aku cam baru lepas pekena 100plus plak...tenaga berlebih lebih tuuu....hisss JaMu apa depa makan niii..!!!hishhiiii

oittt...masamnya muka aku ..,nampak sangat aku pon kena gak rembat JaMu kaaa,viTaMin kaa...


Haaa yang comel lote kecil molek tuu lee tuan umah...KakLiza....Thanks yaa Sis jemput kitaorg meriah kan umah sis..maklumleee askar ramai sangat so macam2perangai keluaq..iskkkk sunyi jee umah kakliza nii ...anak da besar da giobersea pon..yang ada pon anak bujang yang malu malu kucing....




Gambar kenangan,kiranya terbalas leee kunjungan ya...sis....






No comments:

Post a Comment