Monday, November 1, 2010

Nak MaKeOvER SaRuNg SOfa...

Ni lee yang aku nak makeover tahap tak sabaq niii...bukan apa sofa nii dr.aku start duduk BJ dr tuu lee tak bertukaq sarungnya......sampai da kelabu asap..pon dr kaler coklat terus ke coklat cair da...dah lee parking pulak dekat ngan tingkap so cahaya terus masuk tuu yg mencepatkan lagi kadar kepurdaran sofa aku tuuu...nak let go tak tau nak let go kat mana...so aku wat keputusan tukar jee sarung...upanya punya lee susah nak cari kedai yg leh wat....da call Kamdar tp kena bawa set kusyen tuu sekali ingatkan setakat sarung jeee...payah lee pulak,SSF tak wat pulak, ada satu kedai niii dia dtg ukur kat umah average lam RM1600. Ok kee tak rega nii ni 1st time nak wat tuu yg alah alah blurrrrr tuuuu....ada satu lagi kedai depan Stadium Shah Alam tapi tak hinggat pulak namanya...iskkk karang lee kot lepas opis hrs nak terjah jap gi tanya...Aku bukan apa nak wat cepat cepat sbb awai bulan kan senang....hehhhhh paham paham yeee...

Haaa saiz sofa nii besaq besar....sesekali rasa cam nyesal lee pulak....laki aku da kecoh dok ngungkit...yalah dulu dia rekemen kan beli yg jenis kulit..tapi aku lee pulak tak mau sbb susah jaga...haaa engkau upanya jenis cam nii lagi susah nak jaga...
"2 Seater"

Haaa tgk tuu bertompok-tompok...tone da lari laaaa.....lps tuuu asyik dok tumpah air...
(ramai sangat askar lam umah tuu lee pasal...)
"3 Seater"

Aku pelik apasal lee aku beli jenis yg besar bagak niii....
"1 Seater"


Close up sikit...haaa nampak kan tone da lain n ada tompok2...

Nii gambar keseluruhan sofa aku + ruang tamu aku....mungkin aku terbeli sofa ni sbb menenuhi kawasan ruang tamu tuu kot...

So sesapa yang ada contact no.or info,harap lee lee tulong.....tulongggg.......da sakit mata da niiiii.....



1 comment: