Tuesday, November 16, 2010

yeEee YeEee SoFa da SaMpaI

Syukuran syuKuRan da sampai pon SoFa aku seMaLam...tengah gerimis tuuu mat mat bangla tu dok mengangkut masuk....Kiranya raYa HaJi nii ada lee tempat nak letak bontot bagi tetamu aku yang nak mai umah...(heehhh ada keee yang nak mai umah aku niii)...Sapa yang nak beraya JeMput - JeMput...nanti aku idang kuih JemPut JeMpuT hehhhh...cissss cam hapa jee aku niiii.....

1 seaTer kePada saPa yang naK teNung saRunG OriGiNaL soFa aku terJah siNi yaaaa

 Gigih jeee mat mat bangla tuu wat keja...aku siap soh atur sekali ....berat tak kosa aku nak wat sendiri...lagi pon aku da bayaq hehehhhhh

Haaaaa ade jee yang nak potong reben lu...

dari PoSisI dEpAn
Tuuu laa susunan terbaru, aku taruh 1 n 3 seater jeee..yang 2 seater aku taruh kt tepi tp lain...bukan apa selalu aku taruh depan tingkap..tapi sejak 2 menjak nii sikenit aku da pandai panjat...setakat panjat sofa aku tak kuasa nak heran lagi nii da ini siap pandai kerabat tingkap lagi...haaa tuu yg watkan tahap darah lam badan aku naik 200 tuuu tak pasal pasal jatuh gedebuk kang aku gak kena marah nya ayah dia....tak kosa aku...baik aku larikan dulu sofa tuuuu....
aku taruh kerusi kayu tuuu tak mau plak dia panjat...agaknya keras kot hehhhh...
 
Hissss naMpak berSepaH nYa uMah aKu....

 TeNunG daRi PosIsI BeLaKaNg pLaK


1 comment: