Thursday, July 14, 2011

Besday BoY- Dinenr TimE

entry tertunggak da nak dekat seminggu br aku ak post keluar heheheeheh .....
Pepagi bangun aku da kelang kabut berkungfu "BERSIH" kan umah......ngan nak mop laaa, nak buang sampah laaa....menyapu lagi...MAID xde kan...tapi bila kenang-kenang balik..kl xde pon baguih gak..tapi tuu leee kenit aku tuu kecil lagi...so nak tak nak bertahan lee 2,3 tahun lagi...


Plan memang nak meronda, ngan nak celebrate besday boy sekali..alih alih pandang kiri kanan ..mak aiiiii teruk nya JEM nak ke area KL...cammana nak merayap niii ...
last last gi bekfas kt seksyen 13 @ zahra cafe terus balik umah.


Pestime kitaorg terjah Ayer Rock Butcher & Grill, saje cari tempat paling dekat..kang kl request jejauh mau kena JEM lagi...mau kebulur prot aku ...prot aku sorang tak pee..
nii haaa ngan MIL aku lagi , ngan anak anak aku lagi....
cian ooo


niihaa kedainya...sebelah 7e'bukit jelutong jeee....

 
Deko yang cozzzyyyy


MIL & my lovely kiddos
at this moment aku rasa bertuah sangat dapat sambut besday laki aku dengan orang yang bertanggung jawab melahirkan, membesarkan, memberi sepenuh kasih & sayang sehingga dia membesar dengan sempurna dan berjaya ,
sapa lagi kalau bukan MIL aku,  
Thanks MAK

budak nii  aku da siap siap ikat dia lam baby chair..kalau tak mau satu kedai tuu diterjahnya
kepala sengekk tak hinggat tuuu


Me & besday boy

nii laaa paparazi aku kt umah tuuu tapi bila time dia bergambar..aku paling menyampah...heeee susah sangat nak sengeh...sungguh sungguh merosakkan gambar jee..heeeee!!!
ampun yaaaa b.....memang saja saja kutuk!!!!



Fried RM5.00

Grilled Chicken RM15.00



NZ lamb Loin RM40.00


Tenderloin RM45.00

My rating is 5 thumbs up for service and a 8 out of 10 thumbs up for food

Da kenyang terus kami terjah
Putrajaya Flower & Garden Festival 2011, time tuu opening siap ada bunga api lagi.....cantissssss

sempat lee aku rembat orchid artificial satu....
murah jeeeee & MIL aku sempat lagi tanya"apasal tak bagitahu...."lol aku ingatkan dia tahu ..upanya MIL aku konpius dia ingatkan semuanya bunga idup heheheeh 

nampak gayanya aku nak terjah lagi leee kali ni siang pulak br clear sikit mata aku niii!!!








2 comments: