Saturday, July 30, 2011

sUp DuRiaN

haipppp totop molot tuuu...sure tenangga molot molot tuuuu...resepi apa leee pulak aku nak tempek kt sini.....
heeee sedap oooo sup derian niii....
tapi tak yah lee nak heran sup derian kaaa..,kuah derian kaaa,pengat derian kaaa,serawa derian kaaa.....sama jeeeee benda alahnya...

si ain suka sangat sebut "sup durian" padahal aku da awal awal bagi tau..kuah durian laaaa....tapi nampak gayanya "sup" gak sedap kt tekak dia....

budak niiii kalau part durian nak makan ulas ulas tuuuu memang kureeeennngggg sikit...TAPI kalau aku wat kuah durian lepas tuuu cicah ngan roti kaaa..tak pon di bedal cam tuu jeee...sebab tuu kot dia suka sebut sup..sebab dihirup nya cam makan sup daging lee polak...

apa apa pon janji makan budak nii payah sikit kalau nak sok makan....memilih sikit seleranya, so setiap kali aku makan derian kt tepi tepi jalan sure kena tapau bawa balik sama tuk wat sup...kalau tak mau muncung sedepa...!!! 

pepagi semlam seblm gi opis sempat lee aku wat sikit tuk dia.....itu yang tak menyempat tuu balik jeee dari skoll terus nak makan..tak menyempat sampaikan baju skoll pon xsempat nak salin....adussss laaaaa



Sup Durian anak aku ...


niii laaa tuannya sup durian tuuu hehehehehehhe

pengikut setia ada jee budak nii nak enterprem kat situ.....siap naik atas meja lagi tuuuu......haippppp awat lee siang siang buta pakai baju tido niiii...adusss MAID akuuuu pakai rembat jeeee baju mana pon...!!!yaaa ampun....

Nak kata lom mandi da wangi.....adusssss maid aku memang nak kena "dusss dusss"

 


 siap protes lagi tuu kalau kakak dia lambat siap...


 






 
Pagi tadi sempat lagi aku wat seperiuk lagi...selagi ada durian lam fridge aku tuuu selagi tuuu si ain paksa aku soh wat sup durian...aku pulak jenis yang wat seperiuk seperiuk jeee...kang wat sebelangga kaaa..jenuh pulak aku nak menyimpan ......

haaa sapa nak jom ada lagi seperiuk kt dapur aku tuu heeeee....mendung mendung nii BEST oooo pekena sup derian ngan kopi panas kaw kaw....!!



No comments:

Post a Comment