Monday, July 25, 2011

dArK of ThE MoOn

akHirNya ...
 sempat gak pegi tengok sebelum posa..heheheheeh
 Guess what???Superb! ...

Thank B......bersemangat jeee bila dapat MMS laki aku tunjuk tiket da selamat kt tangan.....punya leee excited..kalah anak anak aku lee pulak .....balik jee umah petang tuuu terus aku sms laki aku tanya nak gerak dari umah kul berapa...??????? 

alih alih salah tengok tarikh.....ingatkan tengok midnite upanya show tengahhari leeee....AHAD LEEEEE...

BEST tapi lelama....cam meleret leret lee pulak...30min seblm abis aku siap leh main kejar kejar gi lam panggung.....kejar sapa????...kejar sikenit shazleen..masa memula masuk baik jeee dok diam..excited sampai tertido kt kaki aku....

last last bangun jee tido terus bersemangat nak ganti autobots..hehehh

ada part part cam copy paste previous transformer jee....suka sangat nak main halau2 bumblebee ngan kekwn dia...nangis tau anak aku...tuu paberat robot dia tuuu 

part ni sedih siot bila meletup....cam iya iya jeeee semua mati...aku pon tertipu heheheeh

apa apa pon mmg best ceta nii..tambah tgk aksi robot2 tuu!! yg minat teknologi...mmg kagus siot cam aku...sebab filem ini memang fokus pada aksi2 robot yang memukau mata 
yang alah alah romantik tuu leh layan gak laaaa...
Yang wat aku lagi kagum
sbb ada mamat handsome niii hehehehehe
Josh Duhamel

Tapi aku tetap kagum !!!!paling kagum ngan laki aku gak .....
paling handsome, paling smart !!!

tuuuu heheheh mau kena pelangkung karang..sah sah lepas nii laki aku liat nak bawa tengok transformer lagi....heheehhe 
opsss ada lagi kee sambungan.....!!!!

No comments:

Post a Comment