Wednesday, February 1, 2012

Cempedak Goreng & Laksa Penang mariiiiii....

Tertiba saat ni aku nak sangat tempek gambar cempedak niii.....perhhhh bestkan sambil tekan keyboard nii sambil mengunyah cempedak goreng..iskkkkkk!!!! tergeleng geleng kepala aku time niii sebabnya tengok gambar jeee laaaa.....kat mana pulak aku nak gi membeli nya.......TIME KEJA niiii sp terPAKSA leeee balik nanti aku gi cari mana tau kot kot ada rezeki, still dok ada lagi makcik makcik yang dok juai tepi jalan tuuu..

Cempedak nii aku goreng ari Ahad ari tuuu......hehehehh makan panas panas ngan teh ....memang best...aku beli kat tepi jalan masa balik dari pasar ari tuuu....2 biji, 5kg RM14 hinggit...


Sebelum tuuu memang rezeki kami anak beranak gak bila mylovely Sis Zura, hantarkan sebekas penuh Laksa Penang...(peberat si ain...so apa lagi....)
actually sis zura niii mother for Kyle Haris best friend si Zikri...so bila anak anak berkawan , mak bapak pon terus jadi kawan baik....hehehhehh
Thank sis memang sedap sangat...!!!




Budak 2orang niii.....pantang dapat makanan..laju jeeee....da kenyang laju jeeee sambung kayuh basikal pulak....

 petang tuuu sesambil aku temankan budak budak main basikal aku pon apa lagi esambil lee gak basuh keta yang da berkurun tak basuh heheheeh.....iyakeeeee!!!




2 budak yang rajin menolong...tapi sebenarnya main air jee lebih....



nii pulak.....sampai berkilat aaa tayar tuu dilap nya.....dari mula sampai habis aku membasuh,  agaknya tuu jee ketinggian yang dia leh capai...heheheh






No comments:

Post a Comment