Monday, January 30, 2012

Novel baru Lagi & ceta last week



Ceta NOVEL baru pulak .....2,3 mejak nii rasanya paling kurang aku menyopingkan diri..ada jee benda nak kena buat...cam  CNY holiday tak gerak kemana pon sebabnya MIL ada kt umah ...takkan nak ajak menyopping kot...setakat 2,3 jam ok kot tapi kalau gi 1U apa barang...2,3 jam kan...tentu tentu dari petang bawa ke malam...kang cian pulak orang tua tuu nak mengikut aku ....heheheh tak pasal pasal aku jadi menantu durjana..heheheeh...

(tapi sempat gak lee ke Bukit Beruntung, rembat 2pasang baju kurung kat boutique makcik aku ...(lam tesco, depan kedai baju budak), 
sempat gak lee keAmpang umah kakak aku giterjun swimming pool.....budak budak lee happy...., 
sempat gak lee ke Bagan Lalang makan seafood & lepak kat Pantai...)


so ari tuuu time aku sebok nak wat kek sarang semut tuk myprend, siZikri ajak gi Mydin beli roti terus aku offer gi Giant sebab da lama rasanya aku tak layan novel..

Bia da sampai Giant roti kemana...apa kemana ...
mcd pulak jadi pilihan...hmmm makin kempis leee purse aku ........
Sampai jee umah terus aku baking kek sarang semut ...iskkkkkk sesambil sidai baju...lepas tuuu zzzzz.....sok kejaaaaa...!!!


Sinopsis Cinta Dalam Hati~Salwati Haris &  
KU RELA CINTA INI BERTAMU - NURIL BAHANUDIN

1 comment:

  1. Saya pun tgh gigih mengumpul novel gak skrg ni..nak rasa jiwang2 balik hehehe..

    ReplyDelete