Friday, June 22, 2012

Marina Bay & Singa Putih

Nak tempek sikit lagi gambar masa gi SG ari tuuu  kali ni area Fullerton pulak..menapak lee dari hotel -Raffles sampai kee Esplanade terus ke area One Fullerton sesambil jalan sesambil snap picture....haaahhhaaaaa  nasib cuaca alah alah sejuk panas jeee...heeee!!

Hujan rintih sikit sikit masa memula nak keluar hotel tuuu ..tp gigih gak lee aku menolak stroller sikenit tuu...haaaaaahhhh...takkan nak lepak bilik jee kann..kann..kannn..

Sesuka ati aku jeee kan...singa putih lee apa leee....




haaaaa singa putih

The Merlion (Malay: Singa-Laut) is a mythical creature with the head of a lion and the body of a fish, used as a mascot and national personification of Singapore. Its name combines "mer" meaning the sea and "lion". The fish body represents Singapore's origin as a fishing village when it was called Temasek, which means "sea town" in Javanese. The lion head represents Singapore's original name — Singapura — meaning "lion city" or "kota singa".
http://www.streetdirectory.com/travel_guide/singapore/tourist_attractions/120/merlion.php

Marina Bay
alah semua org tau punya...simbol SG!!!....

Penat ..lepak dulu kat tepi Esplanade Park sambil makan "kopok"
Laki aku pulak sebok dok snap sana, sini...itu laaa selalu bila masuk SG tak teringat nak snap bagai....haaaaa 

aku laa model ari tuuu....haaaa (jgn muntah yaaaa)

posing banyak banyak sebabnya laki aku baru nak mentesting lens baru yg dia sempat rembat kat Pennisular Plaza....















 


No comments:

Post a Comment