Wednesday, February 9, 2011

Aku Mmg tak puas hati niiii...

  

Da pepetang niii terus suhu darah aku naik tinggi mana taknya bila tengok balik gambar masa dinner department aku yg baru dapat tadi

SUNGGUH AKU TAK PUAS ATI
GERAM PON ADA
(hallooooooo orang bayar tau, kalau aku tau ini leee hasilnya baik aku suh Abang Tuah jee ambil tak pon aku soh jeeee laki aku ambil) ingat nii apa Astro Beyond kee hapaaaa leee ulang ulang event tuu 
hehhhh hanggin tahap tak henggat punya!!!takpa lee aku nak marah pon sbb cameraman tuu "caya nun alip"

Da ramai opismate aku berbunyi siap boss aku gisound budak tuu ....nii kes nak tulong kekawan lee...nak marah kawan aku pon cam tak lojik gak sebab bukan dia yang snap pix tuuu tp kawan dia...alah alah nak kasi job kt kwn lee niii....
ada yang goyang,ada yang kelabu asap, ada yang gelap terus 
hisss 1000% aku selaku orang kuat tuu tak puas hati..so cammana aku nak email kt.kekwn opis aku niiii

Mai tengok hasil yang ciput nii , nii pon setelah aku edit mana yang patut
banyak gambarnya tp semua tak bernafsu aku tengok

Niii dewan makan (pelamin anganku da MUSNAH) hehhhhh over tau haku niii
mana tak TERoVer aku bayaq HOKEY (opsss buka duit poket aku leee)

THEME red Carpet...RED tak de aku bedal lee kaler purper so nii leee tpt nak bergambar...aku wat alah alah artis nak posing gitu..
tp kualiti HAMPEHHHHHHHH




Menu 
Aku sempat merasa sikit jeeee opsss udang tuu aku terlupa nak sentuh , asal jee nak suap ada jee orang panggil...lepas nii nak wat pee,nak tayang apa,bila artis nak start nanyi...hisssss
ikut jee lee skrip yang aku kasi tuuuuu..
nii leee padahnya kl jadi 2nd Hand

Pulut Kuning berinti kan serunding...aku order kt Rawang oooo
cantik & sedap
Murah pulak tuuu reganya RM70hinggit + transport RM30
Niiii dibuat sempena appy besday kekawan aku yang jatuh pada January yeeee last minute punya add in sbb CFO aku punya besday pon jatuh ari yang sama termasuk leee penyanyi pujaan boss aku tuuu 
si Andy
Andy tengah nyanyi lagu "HEPPY BESDAY" tuk diri sendiri & Jejaka handsome semua tuuu 
kebetulan pulak semuanya "JEJAKA "

TIME andy perform...time nii pon aku tak menghayati ...4 lagu semuanya...
yang aku ingat time leeee budak banquet tuu cari aku sbb nak tunjukkan Gal Gal n Boy Boy yang menyerlah ari tuuuu nii tuk "BEST DRESS"
kan aku da kata tak leh nak menghayati langsung,lepas nii aku malas lee nak incharge..Opsss lehh keeee mau Mr Manan aku kecoh nanti


Tengok kualiti tak cantikkan....time nii aku kasi adiah tuk "surprise"
kitaorg letak kan tag bawah kerusi....haaa tuu sebab panggil "surprise" !!!!!




All da COMMITEE MEMBER malam tuuuu....
Thank for 
Thank yaaaa geng...taun depan kita kasi gegar lagi lagi
Syafiq,Abang Joe,Ann,Din,Shima, Azhar,myself & Izati
& for our MC Md Zaizul (u're ROCK beby)



 ALL "deployment" geng Head By "Mr.Manan" my boss yg mmg cool & ROCK
 
Posing ngan Andy & our MC

Gal gal with da Artis

Tuuu jee laaaa yang lain tak kuasa den nak masukkan 
MUTU KUREEEENNGNNG MEMUASKAN

No comments:

Post a Comment