Tuesday, February 22, 2011

For the rest of my life

For the rest of my life
I`ll be with you
I`ll stay by your side honest and true
Till the end of my time
I`ll be loving you. loving you
For the rest of my life
Thru days and night
I`ll thank Allah for open my eyes
Now and forever I I`ll be there for you

I know that deep in my heart now that you`re here
Infront of me I strongly feel love
And I have no doubt
And I`m singing loud that I`ll love you eternally

Special fly to My Lovely HUSBAND

Note: 
ari nii bukan besday dia pon & bukan gak anniversary kitaorg tapi tertiba masa dok layan MAHER ZAIN, n this song really make me feel that bersyukur sangat dipertemukan, disatukan dan dipermudahkan segala urusan walaupun ada cabaran & rintangan sepanjang 11 years, BUT aku bersyukur & redha sepanjang kami idup bersama & wit our lovely charming prince & princess...I praise Allah for sending me you my love!!



4 comments:

  1. suka lagu2 maher zain!!

    salam kenal. jemput singgah blog fda. nak minta pendapat tentang masalah cbox...

    ReplyDelete
  2. sgt sgt like lagu ni..=D menyentuh kalbu ku..huuuu~

    ReplyDelete
  3. ~fda~
    Thanks yaa terjah sini....salam kenal gak!!
    itu lee selamaniii dengar tak de perasaan tp semlm tuu tertiba baru beli CD dia tuu yg terlayan & mmg ada umpppp...touching gak leee kap heheheh

    ReplyDelete
  4. ~Popolita~

    mmg tersangat besttttt.....

    ReplyDelete