Friday, February 18, 2011

Opssss Alhamdullilah pepagi Jumaat niii da dapat suprise dari KakSaba...Murah Rezeki akak...!!
Meh aku story nii haaaa pepagi sampai jeee kt tpt aku da siap ada bekas....Memula aku cam cuak gak.."yelah kang sesapa kasi keee, sapa punya keeee tak keee naya"da leee note pon tak de...buatnya aku da selamat bedal tertiba kembung prot aku haaaa engkau sapa nak menjawab....

Terteleng teleng gak kepala aku niii yelah pepagi sampai aku sorang sorang ooo kt opis niii,kekwn lein lom sampai...mau aku tak seriau naik gak leee bulu roma mak niii ooooo

Aku tolak tepi luu bekas tuuu kemas apa yang patut yelahhh semlm masa nak balik aku cabut cam tuu jeeeee pepagi nii mula leee aku kelang kabut sikit ngan batuk tak abis lagi..makin teruk ada...

Lepas tuu phone aku bunyi..."mak aiiii biaq tul baru kul 7.50am niii....sapa leee yg cari aku pepagi nii ada appoitment kaaaa ngan boss aku ....iskkkk mau tak mau kena leee jawab gak...upanya tuan yang kasi aku bekas niii sapa lagi KAK SABA...hehhhhh thank aaaa akak....
carrot cake gitu.....tapi lecehnhya aku batuk cammanana nak bedal seh...!!!!



Close up sikit kasi nampak isinya

Haaa nampak, nak resepi????
kaksaba niii kalau buat apa pon mmg ada umppphhh...terangkat seh..


Harap maap yaaa gambar kureeengg memuaskan ceh guna handphone E72 jaaaaa mana leh lawan ngan DSLR...takan nak soh laki mai opsi semata2 nak snap pix cake niii mau aku kena hampuk ngan beg camera dia nnt......iskkkk tak sayang bini kaaaa...heehhhh
opssss olympus aku ada jee lam handbeg..hehh akaksssa... saja guna hnpn senang & copat sikit wp mutu kureeeng

hissss apa lee aku bebel pepagi Jumaaat niiii......Layan jeee...

2 comments: