Monday, February 28, 2011

Pagi Tadi punya HaL

Aku da sampai opis tapi kannnnnn Bestmyeee kalau dapat sambung cuti lagi.....hissss kalau leeee opis tuu aku punya kan best...leh suka suka jee aku cuti hehehhhh...
bab nak berangan haaaa serah kt aku.....MONDAY BLUESSSSS ...rasa cam letih jeee padahal semalam pagi gi pasar jeeee lepas tuu lepak sampai petang....letih apa nya pon tak tau leeee......
L E T I H  sebab tak sopping tingkap kotttt......aisyeeee nii sebab darling aku leee dok busssy wat keja....tapi ari sabtu masa dia giopis meeting sempat lagi aku soh dia antar gi IKEA....nnt aku upload gambar yaaaa

Pepagi bangun siapkan sarapan budak budak niiii.....ari ni aku masak mee goreng jeeee, LUNCH pulak aku sempat wat kari ikan pari & sambal ikan sardin ...haaaa cukup leee tuk Lunch budak budak nanti....pepagi tuu lee aktiviti aku ...sesubuh da bangun masak,maid aku nanti tulong panaskan jee lauk...da siap masak aku trerjerit jerit pepagi kejutkan budak 3 orang niiii...yelah nama jee da besar panjang tapi kl bab bangun tuuu payah sikit especially SiZidane...time nii leee nak gaduh...sapa mandi dulu...padahal umah aku tuu ada 4bilik mandi tapi saja jaaaa...time nii leee tak mau mandi kt atas laaa...adik da mandi dulu,abang pulak....mana aku tak terjerit jerit pepagi ngan peel diaorg...
"allloooooo cepat kang tak pasal pasal kena rotan"hehehehehe


Last last minute budak nii baru nak kemas buku...hissssss mmg tau semlm baguih jeee lepak tengok MERLIN laaaa apa leee....haaa time pagi mula leee kalut...

Niii budak yang suka wat songeh pepagi..ada jee hal..tuu tengak dok ambil duit belanja lee tuuu....haaa jangan tak tau laki aku mmg suka sangat letak duit belanja budak2 kt bawah plastik atas meja tuuu...lepas tuuu segala bagai jadual,aktiviti pon dia letak kt situ...senang dia kata nak telek,tenung nanti...iya leee sakit mata aku niiiii....hisssss buruk sangat...tapi nak wat cammana da ada anak...nak melawa kan umah pon susah...ngan buku sekolah lagi....beg sekolah lagi..macam macam!!!!

tuuuuu muka toyaaaa jee sebab kena marah....da leee lambat sempat lagi nak main PSP...mmg nak kena rotan leee jawabnya!!!...

Tuuu duit belanja tau.....tul daaa segala bagai kertas kt sini....

Kalut dok cari ayah nak salam.....nak minta restu...nak gi skoll...

Da siap jom jalan.....lambat tinggai

haiyaaaa cammana aku tak mengamuk...orang semua da siap dia dok terkial kial kemas buku .....kalau lambat kang jalan Jem pulak...lagipon sipengawas aku tuuu kena duty so mmg nak kena cepat pepagi....nii baru seisi pagi lom masuk lepas skoll seisi petang pulak, tuisyen time malam hehehhhh agaknya aku nii kalah tarzan kt utan dok terjerit jerit jeee kejanya.....



2 comments:

  1. saya maser skolahpun macam tuh jugak..pagi2 jer kalut..haha...jangan marah yer..

    ReplyDelete
  2. ~farah~
    haippp mmg nak kena rotan...hehehehehh!!!

    ReplyDelete