Friday, January 6, 2012

alahaiiiii anak aku.....

Petang semalam masa aku sampai umah kebetulan sikenit shazleen aku pun sampai ngan boyprend dia....laki aku lee tuuu heheh

sampai jee terus dok tayang party pack yang dia dapat kt skoll....best nuuu tiap tiap bulan ada jee party pack dia bawa balik...so balasannya aku kena leee gegas cari birthday present pulak kat kekwn dia..cam tak best lee pulak kan...kalau da dapat party pack tapi tak balas apa apa...budak budak!!!


Kebetulan time dia sampai aku tengah kalut nak panaskan lauk yang aku da siap masak pepagi semalam....dia pulak kalut nak kacau aku 

so apalagi.........aku soh leee gi
angkat kain..hehehh...

Tapi sebelum tuuu siap gaduh lagi sebabnya aku tak paham bahasa dia...

Ibu: Baby pegi ambil tuala abang long kat luar...

Baby: ok...bu ambil ainnn (kain lee tuu )....(part nii aku tak paham...memula aku hinggat dia soh aku balik)

Ibu: Baby lee ambil......(gaduh gak lee lam 2,3minit...sebab tak paham bahasa....heheheh)
Baby: Ibu niii...sambil masuk dalam terus gi kat almari dia ambil napkin....

lol baru aku paham upanya nak tutup kepala dia .....PANAS..heehheheehh
(ingatkan tak nak tolong tadi hehhh)





suka sangat dok "peace..peace"



No comments:

Post a Comment