Thursday, January 5, 2012

baru nak start Enjin niiiiii.......Happy New Year 2012

alhamdullilah masih berkesempatan....ari ni aku baru start keja, aku start cuti seblm xmas sampai lee semlm!!...peewitttt lama sungguh aku melepak,melapangkan diri....opssss bersenang senang pon, berholiday holiday pon , berpoya poya pon...  keja umah yang berlambak tuu tetap kena wat gak...kalu tidak mau melanggut kain baju yang tak berlipat.....pecah singki ngan pinggan mangkuk........tak paaaa sebahagian dari "exercise !!!-ayat kontrol ayu"

Lagi 5 ari to my 12th. anniversary...pejam celik pejam celik da 12 tahun kawin...anak pon da 4 sudah...!!

Da 6 tahun arwah abah aku pegi mengadap yang Esa... 
Arwah mak & kakak aku da 4 tahun
Kejap jee masa berlalu...
Semoga semuanya ditempatkan digolongan orang orang yang beramal soleh

(sesekali terbayang orang orang yang aku sayang....sesekali bila duduk lepak sesama Umi & chaq mula laaa....terkenang kan arwah ateh....masa tuu mula lee..."kalau ateh ada sure time nii tengah buat itu , buat ini".....)
alfatihah buat semua.....We Miss all, tak perrnah hilang walau sedetik pon ingatan terhadap kalian semua!!!

Masa holiday arituuu sempat lee aku gi sini!!!!
banyak gambar holiday ari tuuuu aku lom kipnap dari camera laki aku ... (tuu paparazi aku tuuu,nak arapkan aku ....alamat tak de laa gambar da leee asyik nak mendukung sikenit Shazleen jee....mak aaaaiiii makin ligat berlari tuuuu...tak terligan aku...!!!)

Panoramic view of Thailand

2 comments: