Friday, January 27, 2012

Pizza San Francisco, Bukit JeLutong

Dari jauh da nampak singboard SF nii

Tertiba hari nii nak makan hayam pulak..so jenuh lee aku dok pikir mana nak cari hayam nak makan niii......padahal tak lee lapaq sangat..saja jee prot nii mengatal nak mengunyah terus lee aku tepon askar kat umah 3beradik tuu kot kot lee nak join...hmm pantang "lepa", pantang ditolak....!!!tuu lee anak anak aku...

Memula nak ke KFC jeee..alih alih terpandang SF niii terus leee menapak kesitu ...opss sebelah 2 belah jeee tau..dekat jeee....dipisahkan ngan kedai fresh food & kedai repair keta jeee


aku tak sure lee pulak kalau kalau SF ada wat pertandingan sedut air....laju jeee budak 2orang niiii

Zidane ngan ice cappuccino RM8.90,Zikri pulak Cold Chocolate RM6.90,ain with Ice Chocolate RM8.90,aku ngan air suam jee....FOC

Chicken chop RM18.90 sedap....aku punya yeeeee tp kena kongsi ngan zikri...but still alhamdullilah kenyang sampai malam heheee

zikri order Pizzaido RM21.90

kurang bernapsu ..memula sampai muka memasing da tayang muka seposen.....padahal aku da soh budak waiter tuu rekemen kan mana paling best......yelah budak mana makan cili padi....bawang besar lagi...harapkan cheeses jeee bergunung...

Last last tapau jee bawa balik.....habuan ayah pulak ....

ain pulak makan beef steak....adussss...liyat seh.....harapkan ayam jee best....RM21.90, Lupa pulak nak snap..heheheheheh



so malam nii nak gi mencari DURIAN lee pulak..sok ada potluck kat umah kawan husband.....hadusss laaaaa apasal lee tiap tiap tahun 

DURIAN .........DURIAN jee niii..tak de menu lain keee kitaorg kena...!!!!asal jeee event apa pun yang melibatkan laki aku...kompom kena durian...uittt..laki aku tuu tak de dusun durian pon tau...nak kata ada share ngan anak tokey durian pon xde...

harapkan kakak ipar aku jeee ada dusun kat Batu Kurau...takkan malam nii aku nak gegas balik sana giangkut.....!!!! hissssss walaupon aku memang suka sangat dapat merayap memalam ...tpkan......!!! takpa laaaa.......janji depa happy...



2 comments:

  1. pernah mkn sekali je kat sini..Tp dah lupa mkn apa.. waktu mlm best la kt sini berangin jer.. duduk bhgn luar.. anyway kita stay same area la..hihihi...salam kenal..

    ReplyDelete
  2. Salam Kenal.....kl jumpa tegur laaa..sue nii rabun sikit heeehhhhh

    ReplyDelete