Tuesday, August 14, 2012

3rd besday gift, basikal baru

27-7-2012
besday budak kenit niii, menandangkan bulan posa tak de laa sambutan meriah meriah gitu setakat aku belikan hadiah comel itu pon coloring book ngan pencil kaler (sbb dia minat dok melukis sejak 2mejak nii), belikan KFC, cake secret receipt jeeee

So bila da besday niii mulaleee dia request memacam...hamboi tak padan ngan budak kenit...
siap minta basikal tuuu...aku memula malas nak belikan iya laaa mana pernah dia try naik...lps tuu aku cam kureeenggggg yakin dia leh kayh lagi...plan kalaunak beli pon tunggu aaaa time dia 4tahun kee, 5 tahun keee...baru berbaloi....

tapi kan

kakak aku tolong belikan....YESSSS..makasih penuh purse aku lagi ...haaaaa
(mau kakak aku sekek kepala aku nii kalau dia tahu)

& yang paling best tuu dia buleh kayuh..siap pusing pusing lagi..pandai tuuu handle basikal... kagum aku !!!

tapi basikal nii aku kasi main lam umah jeee..kat luar atas jalan raya tidak dibenarkan sama sekali...buat masa niii tunggu sampai betul betul mahir & aku ada masa nak bawa....kalau tak sila laaaa main di dalam umah & pastikan tayar sentiasa bersih yeeee.....

pusing laaa lam umah jeee....

No comments:

Post a Comment