Friday, August 3, 2012

Daging Hitam Perak & Ikan Kembung asam

Menu semalam simple jeee....sampai jeee umah da kelang kabut tuju dapur..time time nii lee aku teringat maid aku ...huwaaaa !!! tak peee...walaupon ada orang offer nak kasi maid...aku tetap said"NO"..aku da malas nak ambil maid maid niii....
anak anak aku pun alhamdullilah tak de maid niii rajin gak menolong apa apa yang patut..tak de leee sampai nak basuh pinggan pon terkial kial...

dahhhhh kang kalau aku start menulis mau sampai petang pon tak abis gak niii...so semalam sempat leee sediakan daging masak hitam, ikan kembung masak asam ngan cucur udang.
sejak awal puasa umah aku niii tak daging, ayam...tak ayam daging...hari hari sure ada menu tuuu..sebabnya selera budak budak so kena lee aku ikut...

 daging masak hitam 
paberat aku masa sekolah dulu...kalau arwah mak masak memang bertambah leeee aku makan....sedap sangat.


 ikan kembung masak asam

cucur udang

No comments:

Post a Comment