Monday, August 27, 2012

Murtabak @ Restoran Victory Arab Street, Subang Jaya

Murtabak @ Restoran Victory Arab Street, Subang Jaya 

Sabtu lepas balik dari umah mySIL, sikenit pulak mengadu lapaq...so apa lagi terus lee jejalan cari kedai nak melantak..1st.time nampak kedai ni and terus singgah..memula cadang nak lepak kat restoran nasi lemak panas opah tapi tutup lee pulak itu yg pusing pusing alih alih hubby bg tau..haa tuu kedai arab street...ingatkan kedai arab yg dok jual nasi manddy...alah nasi arab tuuu..terus aku cantas...sbb xmau makan nasi..haaaa sizikri da siap buat muncung itik..heee 

 Bila hubby cakap murtabak laa..terus aku cergas baca singboard & ok then kita makan kat sini....

IMG_9479

first try memang best murtabak daging .....ada ummphhh rupa-rupanya kat USJ 9/5Q Taipan Subang Jaya, korang boleh rasa semua makanan yang famous kat Singapura nasi briyani pon ada.... 

 murtabak daging singpapore RM10, L saiz
saiz kecil pon ada RM7

aku order saiz L kongsi ngan hubby
memang terangkat...ada ummphhh

 zoom sikit
hadusss laaaa da lee aku posa ari niii tayang murtabak nii terliur lee pulak.
makan panas panas & garing memang terangkat...
sure next time aku singgah lagi..
 Nasi goreng biasa buat sikenit...RM4.50
reminder:kalau budak nak makan minta jangan pedas okie...niii aku ingatkan biasa biasa jeee upanya pedas...so sikenit yang kebuluq makan lee gak 3,4 suap...
Rasa pon sedap!!
 Keow Tiou Goreng buat ain & zidane
xsyiok sangat sbb kurang pedas..& tawar sikit...
agaknya dia tahu budak nak makan kot itu yg dikurangkan pedas...nasi goreng tadi aku yg minta itu yg pedas kot....haaaa
Zikri pulak  order nasi goreng USA berlaukna ayam masak merah..pon sedap..!!

 Deretan minuman 
.peberat aku aku tetap ngan ais kosong...2 geals okeisss

Jom layan pulak aksi aksi si lapaq niii









 makanan da sampai bawa doa dulu yeeee....


 my soul
  my love

US 
bulan & bintang

Sapa nak singgah sini addressnya:
21 Jalan USJ 9/5q Subang Business Centre 47620 Subang Jaya, Selangor
03-8023 5924

No comments:

Post a Comment