Friday, August 30, 2013

Geng Old School's Parit Buntar


Still dalam Syawal so sambil lepak lepak temgok melodi & tunggu kek oren aku siap baking sempat laaa update blog , aku still nak abadikan muka muka femes zaman belajaq dulu..alhamdullilah ukuwah antara kami masih terjalin walaupon memasing sebok ngan keluarga memasing.
Tiap tiap tahun Time raya nii laaa selalunya kami akan gilir gilir mengadakan reunion,ada jee pak sanggup yang tak berhijrah yang masih di Parit Buntar akan mengsanggupkan diri 
Untuk arrangekan or jadi tuan umah bagi acara reunion niii.

Taun nii jee lain sikit ada masallah last minute so kami yang duduk area KL still pakat pakat..whatsapp bagai ..pong pang pong pang punya nak jumpa gak kekawan sebelum aku balik Miri,sebelum Izan balik US,sebelum klong fly, sebelum Yang busy as nak siapkan program cuti cuti Mesia...(kebetulan now dia ada kat miri ngan artis beto n raja farah-Merdeka raya dive) sempat laaa aku selit pose gambar ngan beto...haaaaaa

So kali ni kedai mamak jeee kami lepak...tetap meriah!!


Tanpa segan silu kami posing gak..haaaa pada hai customer mamak tuuu ramai sehhhhh.....
Eddy,Yus,Mariati,Harun,Yang,Izan,aku,klong Nora


Posing lagi
Aku ngan Yang kat blue restaurant kat area Bkt Bintang
Nasi kandaq terangkat sedap oooo...owner by my friend klong..

Kat bawah nii gambaq kami zaman sekolah menengah dulu,alhamdullilah kami still rapat, still berkongsi suka duka,masalah happiness & sadness.
Masing masing muka haaaaaaaa....

Ni time kami beraya...tak ingat aku umah sapa
Dulu kurus kurus jaaa...


No comments:

Post a Comment