Monday, August 26, 2013

Selamat Hari Raya .... 2013

Raya taun nii sedondon kami anak beranak kaler purpe, selalunya tiap tahun yang kalut nak pilih kaler aku laaa tuuu...walaupon undian ikut suara ramai tapi last last bila tak dapat kata putus haaaaa suara aku laaaa aku ambik kira...heee bole aaa camtuu...bole yaaaa...akukan suara veto..heee

Memula masa aku balik cuti bulan 6 aritu niat nak hijau gelap gitu sebabnya aku berkenan bila tengok PM pakai alih alih bila masuk kedai lain jadi nya. .. Mana tak masa masuk kamdar xde kaler hijau..kl ada pon jenis kain merlik merlap..sumpah kompom laki aku reject..material kain harus lah menepati piawaian yeee kalau tak selamat laaa baju tuuu bersidai kat lemari jawabnya...

So masa masuk Harrison berkenan laaa pulak purple so terus aku rembat bila zidane nak kaler merah cam last years,banyak cekadak..takkan nak sama plak baek pakai baju taun lepas jaa cam2 kannn... zikri no hal apa apa jee sebabnya di sebok ngan PSP..geram aku...!!!

Kain tuk anak dara aku cari purple bunga2..ok laa tuuu...untuk aku ready made jeeee..malas nak merayu bagai kat tailor & confirm kena reject sbb dah last minute.
Auyang dah siap pose tunggu nak cukupkan korum jaaaa

Raya kami yang simple,tahun nii kakak kakak aku beraya diBJ yee memang best sangat ...aku selaku tuan umah suka sangat jamu diaorg makan & yang bestnya malam raya kami merendek area JTAR lepas tu sempat lagi terjah petaling street....perhhh lama siot tak terjah....syiok sangat!!!!

Laki aku pulak awal awal lagi dah ajak ronda plus nak ambil lemang kat area kerinci...but sapa pon tak mau ikut sebabnya kalau ngan laki laki niii alamat sebelum jam berhimpun dah kena balik umah alahalah cinderela gitu...mana syiok...

Pagi raya selesai jamu selera, kami adik beradik pakat sebok nak pose...ha haaaa taun nii spoil sungguh bila semua gambaq tak lawa....satu pon 
Tak leh nak frame....frust frust!! Tunggu taun depan laaa pulak insyallah....

Sebabnya budak kenit nii dari meja makan lagi dok buat perangai yang tak semengahnya..
Geram aku...

Kurang sorang....habis semua pose dia tak mau join...geram mak tau!!!
Nasib budak kalau mak budak tadi mau kena lempang laju laju ngan aku ..
Ingat syawal tiap tiap bulan kaaaa...
Chaq & anak buah tersayang
Actually ada lagi 3 anak buah...anak anak abang aku...
See semua lam mode tak ready...gigih yang belakangtuuu mengendap sapa yang mai
Hisssss!!!

Family kakak aku


At nenek bangsar hse....

Pose beraya leee pon gambaq tak semenggah...
Ini boleh laaaaaa
Laki bini yang gigih pi cari dorian kat SS2


Aku yang kebuluq derian...
Memasing muka da tension..ngantuk sama tp sebab derian punya pasal sanghup aku heret depa mai teman makan tapi bila tengok jaa isi derian huhhh depa yang laju dr aku...
Nice sehhh
Nii balik MIRI lom jumpa lagi org juai derain
Nasib aku dah siap telan puas puas..alhamdullilah

No comments:

Post a Comment