Saturday, June 21, 2014

Seisi makan makan 2....serupa melantak laaa pulak.....

Fatty Crab, PJ

Aku ni memang peminat ketam...tapi takut juga sebabnya takut laki aku melampau lampau makan seafood nii kang tak pasal pasal kang kena gout naya.!!

 Tapi sebab godaan kaki ketam niii sampai meleh leleh ayaq liuk aku bila laki aku watsapp masa aku tengah teman kids swimming bagitau dinner makan fatty crab'Laju aku setuju



Mak aiii tiap kali datang sini jenuh menunggu...kedai ni memang sentiasa full house...
tak caya haaaa tengok niii
Dah leee memasing lapaq sebab terlajak swimming tadi...nasib budak kenit nii tak mengamuk, so peminat ketam cam aku next time kl nak terjah sini makesure isi prot sikit..

Mr Steak House di Laman Seri Business Park, Seksyen 13




Menu
Sapa2 yang nak rase western foods yang ok harganye dan bolih santai lagik!!
Yang ponting dekat ngan Umah...umah sapa?? Umah aku laaaaa kan.

Kalau nak pergi..ok..cuba sendiri..contact number utk booking 012-395 5048/013-340 1628

Last review...aku bole lupa nii makan kat mana..yang nyatanya kat Mid Valley sebabnya kami sekeluarga berkampung 4 hari kat Garden Hotel membontot laki aku yang ada meeting and training kat situ...padahal umah sepelayung jaaaa....

cian anak bujang aku yang kat MRSM tak dapat selit..but ibu promise abang coming trip lagi awesome...as gift from ayah n ibu atas kejayaan abang dalam setiap Exam...

Ibu sentiasa mendoakan abang berjaya  dan selamat di dunia dan akhirat..amin

"YA ALLAH KAU PELIHARA LAA ANAK ANAK KU WALAU DIMANA SAHAJA MEREKA BERADA TERUTAMANYA MUHAMAD ZIKRI HELMI YANG JAUH DIPERANTAUAN"

No comments:

Post a Comment