Wednesday, June 18, 2014

Central Market-Tempat Cari Souvenirs

Sekian lama baru laa sabtu lepas anak dara aku siAin berjaya mengheret aku ngan papa dia terjah Central Market ataupon popular ngan panggilan CM....kalau tak silap last sekali masa zaman anak dara tuu pon pegi ngan arwah kakak aku, time tuuu CM memang tengah glamer now after 15tahun agaknya dah anak 4 pon sekali lagi diheret but this time siap angkut laki ngan 3 anak lagi...
Kali ini balik KL memang kami anak.beranak berjalan jaaa cam alah alah pelancong pulak pada hal balik umah sendiri tuu..
Iyalaaa dengan siapkan persiapan raya..(aku jenis malas nak bersesak time bulan puasa) so aku cari siap siap baju anak anak...tempah baju melayu laaa....baju kurung anak dara....memang tak lekat umah...asyik tawaf sopping complex jaaaa...









Pilih pilih.....penat tawaf....


Budak tak puas hati sebab dia request kipas tangan..but l say "NO"

Sebahagian dari gift ain buat kekawan skoll ..ada juga tudung buat kekawan mualaf and tudung gak buat Cikgu Sarah...



Shawl buat cikgu cikgu sikenitniii & kekwan...aku masukkan kurma,kismis and 2 3 kudapan lagi lam tuuuu

Aku nii kalau anak anak request nak beli gift tukcikgu or kekawan aku ikutkan jeee..ins sha allah rezeki yang ada dikongsi bersama...
aku bekas anak cikgu tahu sangat penat lelah cikgu dalam mempastikan anak anak murid mereka berjaya...siang bawa kemalam kerja tak pernah habis...sebab tuuu bila budak 2 request nak beli something aku ikutkan jeeee...


No comments:

Post a Comment